Ah cool des français ! Je ne m'étais jamais posé la question d'avoir des chips cool car les parties n'étaient jamais chez moi mais comme j'ai envie d'organiser aussi je me rend compte que ce n'est pas si simple de trouver des jetons de qualité pas trop cher...Salut et bienvenue sur PCF !
Sorry but for a real conversation here in PCF we need to write in English Indeed it can cost a lot, take your time and get samples to see what you like you can PM some french speaking guys here if it’s easier for you to discuss about it.Ah cool des français ! Je ne m'étais jamais posé la question d'avoir des chips cool car les parties n'étaient jamais chez moi mais comme j'ai envie d'organiser aussi je me rend compte que ce n'est pas si simple de trouver des jetons de qualité pas trop cher...
Welcome! Where do you live in France?Hi everyone. I'm a poker player. Can wait to exchange with the community!
Paris!Welcome! Where do you live in France?
Thank you! It's a new world to me since I don't own chips for now. Can't wait to dig in in the contentHello and welcome to PCF!!! I don't speak French but this is a great community and full of awesome information about the game!!!!